Followers

Wednesday, February 2, 2011

Si Aminor ( The Handsome Boy's in Town )

Kepada gadis2 yang single dan sedang mencari jodoh ...Urmmmmm aku nak memperkenalkan kawan aku nie . Hensem ! Nama dia Aminor . Comfirm korang suka punyer ! . Kira kalau korang gadis yang cute dapat kawan aku yang hensem nie . Bertambah2 cute la jodoh korang ! . Huhuhuhuhuhu .


Kalau korang nak tahu kan ...semua pic2 yang cantik2 kat dalam blog aku kebelakangan nie adalah daripada camera dia !!! Gempak beb !!!! Tak tahu apa brand dia ...lupa aku nak tanya dia nie .


So, korang tengok la pic yang ada kat blog nie . Dia pon salah seorang calon untuk Best Dress !





Kelazzzzzzzzzzzzzzzzz !!!!!!!!!!!!! Hensem kan ??? ... Okay borang calon untuk dijadikan suami boleh didapati di kedai 7'e berhampiran !





                                 So ,aku nie yang tak berapo hensem ...nak jugak pic ngan dia .


                            FYI ..aku suka sangat pic black n white ! Kelazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz








                                          Tu dia ....dia punyer camera ! Gempak kan !



                                          Kelazzzzzzzzzzzzz ...Perempuan Melayu Terakhir ....







Gempak kan pic2 kat atas nie ...Okay la ...nanty aku nak upload banyak pic lagi . Cuma kebelakangan ini buzy la sangat2 dengan kehidupan yang banyak pancaroba ....huhuuhuhuuh

 

No comments: