Followers

Wednesday, March 23, 2011

Sapo ko ya ...???

Korang belajar "berposing" ngan sapo ...??? . Korang tengok kawan2 ker ..??? @ memang korang suka posing ??? . Pada aku kan mana2 pon aku boleh posing cOz aku nie memang tak tahu malu . huuhhu.

Ala manusia la katakan ...lagi2 remaja macam kita nie . Kalau dah tua tu nak posing . Ermmmmmm ...meluat pulak orang nak tengok kan ??? .

Okay kalau korang nak tahu kan ...dalam 1 tahun lepas la , aku belajar posing dengan satu mamat nie . Dia nie model ..smart giler la ...tapi aku tak tahu apo nama dia ??? Aku nampak gambar dia kat tepi jalan jer . Tapi pose dia memang best giler la . That why aku tiru bulat2 . Ada jugak kawan aku perli aku . Tapi aku ie jenis tak kisah pon . Okay jer ~



Ini la dia mamat tu ...Hensem kan ??? Smart giler kan dia posing  ??? Tapi aku tak tahu sapa nama dia ...



Hahahhaha .....Ada gaya ker ??? . Poyo la mamat nie . Btw aku suka gaya nie !!!




Hensemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.......Okay jer ~




Ko tengok apo aku buat tu .........??? huuhuhuu . Tak boleh bla...



Nak memperkenalkan kawan baik aku yang terbaru . Dia nie keje kat hotel yang sama aku keje jugak . Nama dia Faizili . Dia nie memang baik giler la . Sekarang aku selalu lepak jugak la dengan dia nie . To mamat Eeren you still my best friends !!! 

2 comments:

EereNoon said...

anak pak maat, ko tk ingat nama mamat yg ajar ko posing ke???

Eeren la nama die.... tak kan tk ingat...

rome said...

ha ...btol2 ...baru aku igat sekarang ..tq mamat !!..u will be my best frenz ever !!