Followers

Thursday, April 29, 2010

lepak kat umah

yahooooooooooooo....
cuti lama giler...6 ari beb..tapi tak klua mane2 pun coz sakit mata...
tapi ada la window shopping skt2...
apo org kata cuci mata...
g kat klcc...gempak gler baju tu ..rase nak beli plk...
tapi gaji belum masuk lagi...
apokan daya..sabar jer la...but mesty nak beli lepas dapat gaji...
lepas tu g shopping complex yang baru buka kat kawasan bersebelahan rumah saya...AXIS shopping complex...
kira okay la ...baru nak bertapak...
lagi sekali iman ku tercabar coz nampak seluar pendek yang gempak very the gler la...
harga pun memuaskan...
nak beli..nak beli...
macam budak la plk aku nie ...
tapi mesty beli punyer!!!!!!!!!!

2 comments:

Saya Noury said...

wei dah gaji dah wei..beb aku dah pi clinic doktor kattie seperti yang kau kata, baik doctor tu..beb gigi aku kena cabut lah!! T_T aku m.c arini T_T beb aku kena bagi gusi ni sihat baru leh wat braces! ..tggu and support aku k?pi shopping call aku!

rome said...

huuhuhuhu...
yeke???????...
urm..bagus la dah gaji blh shopping..
huuhuhuhuhu...
congrat!!!!!!!!!!..coz dah g sana...
support ko???..mesty la...kata kawan...apo guna kawan kalau tak support kan?????????....
.....
ko nak shopping kat mane????????...
anytimes!