Followers

Saturday, July 10, 2010

~ Secret Recipe ~

                    


                                                




Semua orang pasti menyukai kek . Tidak ada seorang manusia di dunia ini pun tidak menyukainya kerana rasanya yang begitu enak sekali . Adakah anda bersetuju dengan saya ? .


Saya begitu suka kek terutama kek yang di buat dari kedai Secret Recipe . Oh Tuhan !!! memang sedap sekali . Saya tidak tipu . Mereka begitu pandai mengenai kek mereka . Saya pergi semua cawangan kedai kek mereka , rasanya semua sama sahaja . Begitu sedap .


Paling saya suka ialah Cheese Cake mereka . Sedap tidak terkata . Saya boleh makan 1 kilogram kek tersebut . Saya tidak tahu apa mereka letak di dalam kek tersebut atau ada rahsia tertentu semasa membuat kek tersebut .


Di Secret Recipe terdapat aneka jenis kek . Mesti salah satu menjadi idaman anda . Jika anda adalah pelangan yang baru inginkan saya sarankan anda mencuba coklat kek dan cheese kek mereka. Sangat sedap sekali . Cuba lah , anda pasti menyukainya tanpa ragu - ragu .


Untuk merasai pelbagai jenis kek di Secret Resipe , bawa lah teman - teman anda bersama . Pasti anda seronok merasai pengalaman disana dengan layanan baik dari para pekerja Secret Recipe .


Tidak dapat saya bayangkan hidup tanpa kek . Rasanya ada sesuatu yang hilang . Kalau saya ingin hilangkan tekanan dan merehatkan minda saya selalu pergi di Secret Recipe .                                                   
                                                                                      


Aneka pilihan jenis kek .
                                                   


                       Cantik dan sedia untuk di makan .
                                                                                                 


                                                
                Pasti ada sesuatu untuk anda di Secret Recipe .




                                                            
                        Cup cake aneka jenis .



                                                                 
                          Aneka Curry Puff


                                                                   
Ini lah cheese kek yang saya memperkatakan dari mula lagi . Memang sedap sekali dan pasti anda ingin merasainya lagi .





   
                Lihat . Betapa enaknya coklat kek ini .


                                      
                   Begitu banyak sekali cream kek ini .


                                           
               Ini ialah black forest kek .


                                                    
         Ini adalah menu terbaru . Strawberry Marshmallow Cheese . Cantik kan ?



           White-Dark Chocolate Cheese juga adalah menu yang terbaru .


   
            Tidak  Kitinggalan Blackforet Cheese . Resepi terbaru .




                           Lamb  Chop Secret Recipe .




                                        Pasta




              Pelanggan yang ramai yang mengunjungi Secret Recipe .



                  
 Lihat . Kanak- kanak ini pun tak sabar untuk merasai kek dari Secret Recipe .

No comments: