Followers

Thursday, June 17, 2010

malam oh malam

Hari rabu bermula la detik-detik indah..
ini kerna saya sudah kerja shift malam ..
bukan apo ..walaupun saya tidak suka kerja malam ..
saya kena pujuk diri jugak supaya saya memang suka kerja malam..
kalau tak..nanty susah pulak saya nanti..




Semalam ..hari pertama, saya selsema tetapi kena pergi kerja jugak..
kalau saya tidak pergi kerja..kawan-kawan saya kena double shift la pulak..
kalau mereka double shift...alamak nyer saya kena marah la ..
tetapi saya tahu..walaupun saya sakit..saya mesti memaksa diri saya untuk kerja..


Hari pertama...wah!.hebat..dah buat upselling..!..
itu yang penting..kalau harapkan gaji mana cukupkan..
segala nyer berjalan dengan lancar sekali hari pertama..




Akan tetapi..sebelum nak balik..
dalam puluk 6 pagi..tetiba pulak sibuk..
biasa la guest pak arab..nak balik awal-awal pagi..
lepas tu tak nak mengaku pulak yang dia ada mengambil "mini bar"..
nasib baik ada bukti..
selamat..




Harap hari ini lebih baik dari semalam...
semalam jugak adalah hari yang sibuk untuk saya..
saya sedang mengumpul bahan-bahan untuk dimasukkan didalam blog saya..




Saya membuat rujukan mengenai Hotel Sucaca, PNB Darby Park..
saya harap saya akan update blog saya secepat yang mungkin..
beberapa product jugak saya ingin usulkan..
harap-harap semua nyer berjalan lancar...




Sekian..tunggu
enjoy!

No comments: