Followers

Tuesday, November 16, 2010

Cara - cara main bowling yang betol ?

Tak ada kerja nak buat kerja . Tu la orang kata , kalau dah bosan semua kita nak buat . Hobi baru saya adalah main bowling . Walaupun pada mulanya saya memang tak pandai main bowling tapi saya nak main jugak . Orang kata belum cuba , belum tahu kan ? , Macam tu la halnya dengan saya ni .

Pertama kali bermain bowling rasa saya ,  2 atau 3 tahun yang lepas brsama - sama kawan baik saya . Itu pun nasib ada kawan - kawan . Kalau tak , memang takut la nak bermain . Bukan apa , malulah kata kan . Bayangkan kalau masuk longkang semuanya . Tak ke malu  ?

Tapi sejak baru - baru ini , hotel saya mengadakan pertandingan bermain bowling . Dengan terujanya nak masuk , walaupun saya tahu saya tak pandai bermain bowling . Saya berazam nak main juga ! Hebat kan ? . Motivasi namanya tu !

Dengan keazaman yang kuat saya berlatih . Walaupun tak menang saya berasa puas kerana saya boleh juga bermain bowling . Happy together with friends adalah masa yang begitu saya hargai .
So , kepada anda tidak mempunyai hobi ataupun masih mencari hobi , boleh mencuba bermain bowling . Memang fun gila !!

Selamat mencuba !



Mula - mula , kita baca selawat tiga kali , lepas tu baca doa "selamat tinggal bola ku " .



 Langkah terakhir , selepas membaling adalah menendang . Pasti semuanya jatuh !



Ni masa saya berlatih . Hebat la , masa bertanding ...KALAH !!

No comments: