Followers

Thursday, November 4, 2010

LoVe My New BloG

Minggu yang begitu mencabar bagi saya . Banyak masalah perlu diselesaikan . Walaupun tidak ada banyak pilihan , saya harus mencari penyelesaiannya . Kehidupan yang begitu membebankan membuatkan seseorang itu begitu tabah dan sabar untuk menjalani kehidupan ini .

Hidup perlu diteruskan . Masalah selalu datang . Kita harus membuat pilihan yang baik untuk diri kita dan tidak menyakitkan hati orang lain . Tapi saya menang tidak pandai membuat pilihan . Se
lalunya salah . Cuba sedaya upaya untuk bertahan dalam kehidupan ini .

Jadi blog membuka sedikit ruang untuk saya meluahkan perasaan yang saya suka dan tidak . Walaupun bukan semua orang suka kita , kita kena menerimanya dengan hati terbuka . Manusia bukannya sempurna .

Blog yang terbaru ini membuatkan saya terfikirkan sesuatu . Tuhan maha Adil . DIA yang memberi , kita kena menerimaNya dengan hati terbuka

Suka sangat blog ni !!! Tak dapat bayangkan . Cuba untuk memperbaiki diri ni . Harap dapat melalui dengan tabah .

Saya bersyukur apa yang saya ada dan menerimanya seadanya .

No comments: