Followers

Friday, November 26, 2010

Kohmathi Wedding

Kawin kawin kawin ....urm...Bila pula aku nak kawin ..umur pun dah nak dekat 28 tahun ..tapi aku rasa tahun depan macam nak masuk 18 tahun jer . Ye la muka pun nampak muda kaan ?...perasan la ko nie mamat !!!

Suka ati aku la ...ko susah asal pulak ...allaallalla....

Hari tu baru jer pegi AA kawin ... sampai sesat . Kali nie pegi kawin KOHMATHI . Bila kawan saya cakap ...oi ko tak pegi ke kawin kohmathi ?....saya yang pekak badak ...Apa ?! ko mati ???....Bukan la ..Kohmathi ..budak engineering tu ..Ohh ..paham . Tengok la macam mana ya ..ehehehe

Memang best la kalau pegi kawin India nie ...Ye la kita dapat melihat adat istiadat cara orang India kawin . Selalu pegi kawin melayu jer . Sama je !!!...Tapi yang ini bukan kali pertama saya pegi India Wedding , yang ini saya rasa yang ketiga atau ke empat . Yang bagus nya ...saya boleh pakai punjabi ...Tapi bukan punjabi ..punjabi untuk perempuan . Lelaki panggil apa ya ??...Lupa la pula...Leppa ke ? jeppa ??..eh ! ..lupa la...Tapi bukan punjabi ! .Apa-apa jer la . Janji ko pakai something masa ko pegi sana Romzi ...Kalau ko tak pakai apa-apa ...urmmmm alamak nyer ..Ko memang memalukan kaum !!

Lagi satu yang best sangat bab makan !!! fuh ! memang best ya ...Ye la dia ada sediakan vegeterian ...maknanya , makanan tu semua orang boleh makan tak kira bangsa la..lagi pon memang sedap gila !!



Gambar ni ambil masa saya pegi awal . Dalam tengahri nak tahu tempat ni ke atau tempat lain . Tapi memang kat sini la



            Perempuan melayu terakhir ..Ita Chantek ....cantik ita pada malam itu .



                           Nonor dan mama hots kita . Memang gempak ya !

 

                       Kena beratur masa nak ambil makanan . so , posing 1st.

 


Oi ! mamat , sapo tu ? ...urm ko ngan dia ada apa 2 ke ? suka2 ko nak cium ada dara oran ?!..




Ha ! dah kawin...lallalla...

2 comments:

Suhami Ahmad said...

Atok ada kawan nama camni.
Komati...lagi str8 to the point..huhu

rome said...

hahahh....tq atok 4 reading ..biasa jer