Followers

Tuesday, January 25, 2011

14th Annual Dinner ...Shine , Shimmer & Glamour

13 January yang lalu adalah hari yang ke 14 Hotel saya mengadakan Annual Dinner . Tema ...jeng jeng... SHINE SHIMMER AND GLAMOUR !!! . Kelazzzz  !!!!Memang Glamour orang yang datang kat sana tu !!! . Semua bling bling ....Lalu kat red carpet ! Urm ....Macam super star !


Kira majlis tu berlangsung dengan jayanya . Yang penting semua orang happy . Tapi aku tak bernasib baik coz aku tak dapat rm5000 . Aku nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk !!!!!!!!!!


No luck !!!! Urmmmmmmmmmmm hate that !!! Tapi memang besr giler ya !!!








                     Ini adalah kad jemputan kepada semua pekerja2 Hotel Nikko Kuala Lumpur



Sori ...ini kawan aku punyer aku tak dapat . Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!


Nanty aku nak upload banyak pic .... Nak tahu aku pakai apa ???....Urmmmm...tungguuuuuuuuuu....
 

No comments: