Followers

Thursday, January 27, 2011

Pakaian Terchantek ....???

Pada malam Annual Dinner aku tak tahu nak pakai apa ...???  Igat nak pakai jacket ngan kemeja jer tapi macam semua orang nak pakai yang sama jer . Urmmmmm....Hate that !!! . So , pakai jer kemeja putih ngan vest !!! Then aku pakai bow tie . Beli yang bling2 coz tema SHINE SHIMMER AND GLAMOUR !!!

Tapi nampak macam bar tender pon ada . Tapi so cute !!! hahhahahah...puji diri sendiri !!! Tak per kalau tak ada orang nak puji then puji la diri sendiri !!! uuhuuhuhuhu


Tapi aku kalah malam tu . Bencinyer aku . Igat dapat la rm300 kan .....uhuuhhuhu




Ini lah baju yang aku pakai ....Adalah bling2 tu ...cute doh !!! Buat pengetahuan korang pic taken by Aminor !!! Dia punyer camera best giler !!! All the best pic yang aku akan post kan kat sini nanty all from his camera . Tq Aminor .



Bar tender yang cute . Aku beli kaca mata nie last minute . Memang cute doh !!!




Biasa lah mamat nie kalau nampak camera sikit sibuk jer nak posing ....Okay la mamat ...




                                                                         Smart bro !



                                                                           Poyo doh !!!




Okay this foto taken by Aminor ngan camera mahal dia tu . Cute kan ...???? huuhuhuhu....Kalau korang perasan kan dia siap edit lagi . Urm ...best la bro !!! . Untuk pengetahuan korang baju nie terpilih dalam Best Dress . Kalau korang nak tengok aku buat catwalk please waitinggggg....huuhuhuhhuu

No comments: