Followers

Thursday, January 6, 2011

NeW yEar At ...HoTel

Hah ! Biasa korang sambut tahun baru kat mana ???...Oh ! biasa lah tu kan ,KLCC  , Dataran Merdeka , Putrajaya dan macam2 la kan .Tempat standard bagi golongan remaja macam aku nie . Tapi aku selalu la countdown kat KLCC . Tapi tahun nie lain sangat2 .


Ye la aku keje la masa tahun baru nie . So, sambut tahun baru kat ....Hotel !!!! . huhuhuhuh. Best la sangat2 nie . Tak boleh bla~ . Kira memang best sambut ngan kawan2 tempat kerja . Kira happening gilerrrrrrr . So , New Year aku pakai tanduk Syaitan !!! Aku suka sangat2 !!! Rasa diri aku nie memang Syaitan !!!



Gambar yang mula2 aku ambil . So sorry coz pic nie gelap . Aku tak adjust camera aku la . Aku suka sangat2 pakai tanduk Syaitan nie !!!! hiuhuhuhhu




Cute kan Syaitan yang buat muka turrrr...puji diri sendiri !!! Lama2 tengok ...memang aku cute ...huuhuhuuhuhu





                                          Yeahhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!! Mari kita berparti !!!!!!!!




                                              Syaitannnnnnnnnnnnnnnn Cute sangat2 !!!!




                                  Peace !!!!!!!!!! ... Tapi aku Syaitan ....No Peace No War !!!!!!!!








                            Syaitan cuba sedaya upaya menjadi Model !!!! ...Hebat !!!!




                                           Syaitan yang pandai bergaya !!!!!!!!! Hebat !!!!!!!!!





                                                                Mari kita berparti kawan2 ....





                                                            Blurrrrrrrrrr but nice pic !!!!




                                                                          I am DEvil !!!!!!!!!!!!!!

No comments: