Followers

Thursday, January 20, 2011

Si Syader !!!

Heloooooooooooooooooooooooooo....................korang ada ke nie ??? . Sorry la dah lama tak update blog aku nie . Datang pula penyakit M aku nie . Korang tahu kan apa tu penyakit M . Kalau orang melayu tu tahu la sangat2 !!! . Kalau yang tak tahu tu aku nak bagitahu .


Penyakit M adalah ...penyakit MALAS !!!! huuhuhuuhu..aku memang malas gilerrrr !!!! .Kawan aku pun tanya asal ko lama tak update blog ...??? . Aku terus jawap ...MALAS !!! hiihihiihi ...Boleh ???...boleh jer ~
Bukan apa , aku malas nak tunggu aku punyer pic uploading ....Lambat sangat2 !!!!

So, aku nak sambung cerita aku pasal pic New Year !!!!! . Helllloooooo Romzi !!! Bangun sekarang dah 20 hari bulan . Apa kejadahnyer New Year ?????.....huhuhuu...Bukan apa aku dah upload pic but kan aku kata aku malas ...!!!!


Ni pic all pasal Siti Kasmah Arip atau lebih dikenali sebagai Mother , atau Syader .







                                                                 Give me PIERCE !!!!



                                                               Boyfrez baru Syader
















Kelazzzz !!!!!!!!!!! Tu semua pic masa New Year hari tu la . Kita orang sambut kat Hotel jer . Biasa la keje kat Hotel , so sambut kat Hotel la .....hiihihihi


Okay la. Nanty aku nak cerita pasal Annual Dinner kat Hotel aku . Tunggu ....banyak pic tu !!!! Aku suka !!!!

No comments: