Followers

Sunday, January 23, 2011

Luahan hati seorang kawan ...Part 1

- Mukahdimah -

Nama saya Prince William bukan nama sebenar  . Asal USA . Bapa saya orang US , mak saya orang Malaysia . Ibu bapa saya dah bercerai . Saya ada 3 adik beradik . Saya paling bongsu . Abang dan kakak saya tinggal di US bersama bapa saya . Abang saya orang yang berjaya dan sangat sombong orangnyer . Kakak saya dah berkahwin dan mempunyai seorang anak perempuan .


Saya pula tinggal di Malaysia dan terpaksa menjaga mak saya . Mak saya sudah tua . Saya rasa dunia ini tidak adil !!!! . Kenapa saya harus tinggal di Malaysia sedangkan "family" saya ada di US . Kenapa mak saya nak bercerai dengan bapa saya ..??? Kenapa harus saya seorang sahaja di Malaysia ...???  . Kenapa bapa , abang dan kakak saya tak jengok saya ...???


Haruskah saya salah kan ibu dan bapa saya ??? Meraka tidak sayang saya lagi ke ??? Kenapa ??? ..Itulah persoalan yang sering timbul apabila saya keseorangan . Sejak akhir2 ini saya sangat merindui mereka . Adakah mereka pun begitu ??? .


Saya berharap sangat2 yang saya dapat balik ke US dan tinggal dengan bapa saya . Saya sangat merindui mereka . Persoalannya adakah mereka ingin berjumpa dengan saya ...???


Patutkah saya merunggut setiap hari ??? . Haruskah atau sememang nyer mereka patut tahu yang saya ini anak bongsu !!!! . Selalu orang salah angggap tentang anak bongsu . Oh anak bongsu . Anak manja ini . Apa yang dia nak semua dia dapat !!! . Tak perlu nak buat benda berat2 kerana selalu dimanjai oleh mak dan bapa  !!!



........................................bersambung

No comments: