Followers

Sunday, January 9, 2011

Aku Rindukan Ko.... Fidelio

Aku rindukan ko .....Ya !!! Memang aku rindukan ko ...Boleh tak ko datang pada aku kembali !!!! Jangan la ko membenci ku . Aku memang merindui mu .... Aku tak pernah membenci mu . Aku selalu mencintai mu ...FIDELIOOOOOOOOOOOOOOOOO


Ambil ko ...kalau girlfriend aku tahu ...tentu mati aku ...Sorry b..i memang sayang u ...tak ada orang lain b !!! .Yang nie adalah system kat hotel aku nie . Nama system nie FIDELIO . Aku memang rindukan dia nie ...Bkan apo , sejak dari tahun baru hotel aku dah pakai system baru . Nama dia OPERA !!! Bukan aku tak sayang OPERA ..aku sayang ...tapi ...Aku merindui FIDELIO...


Kalau korang tak percaya bukan aku sorang jer yang merindui FIDELIO tapi ...kawan2 aku pun sama ...





 Rafi sedang mengucapkan selamat tinggal kepada FIDELIO...Sumpah !! Rafi masih tak dapat melupakan FIDELIO..!






Tengok si mamat Eeren nie !!! Sampai cium rindu kat FIDELIO tur ...Betol kan apo yang aku cakap tadi . Semua merindui mu ....FIDELIO..!!!




Sampai menangis mamat nie ....sedih sungguh  nampak nyerrr.....Cian ...sabar ya mamat !!!





Ya .....saya merindui mu ....FIDELIOOOOOOOOOOO




Apa kata kita mengadakan hari mengenang jasa kepada FIDELIO setiap tahun . Dengan ini kita tidak melupakannya dan selalu dekat di hati .


Dengan itu ...saya igin mengucapkan selamat datang kepada system OPERA dan selamat tinggal kepada system FIDELIO . Amin

No comments: