Followers

Monday, October 4, 2010

~ Cinta Itu Buta ~


Kisah ini saya dapatkan dari email seorang teman kepada saya, semoga ia boleh  memberikan “sesuatu” kepada anda semua  ….

Kisah Cinta si Cacat yang Sempurna

inilah kisah cinta orang cacat yang telah berkeluarga, tapi si suaminya boleh dikatakan memiliki wajah dan tubuh yang sempurna. Di dunia ini, masih ada rupanya cinta yang sempurna.

Untuk Sahabat2ku, ini sebuah kisah menyentuh hati dalam foto yang nyata. Tuhan itu maha adil dan maha penyayang. Kisah seorang suami dan isteri dalam keluarga yang sangat sederhana, melihat rata - rata seseorang lelaki  itu boleh dinilai , seorang priang yang cukup sempurna terutama dalam penampilannya, tapi dia mempunyai seorang isteri yang mempunyai kelainan dalam fizikalnya .

Dimana wanita tersebut tidak mempunyai kaki sama sekali dari  hujung kaki hingga hujung paha bahkan wanita itu tidak memiliki sama sekali pinggul (bahagian dari pangkal paha hingga bahagian pinggang),
jadi sulit sekali bila duduk kerana tidak memiliki alas dibawah pinggang tubuh.

Tetapi kebesaran Tuhan tentu lain, wanita tersebit memiliki suami yang cukup macho, masih muda dan sangat cukup sempurna mahupun memiliki dan mengasihi seorang wanita yang mempunyai cacat fizikal bawaan. Mereka sekarang dikurnikan dua orang anak yang sangat sempurna dan lucu sekali.

Silakan anda saksikan satu persatu foto - foto keluarga tersebut tentu saya melihatnya dengan hati sangat terharu.



Gambar keluarga bahagia


Sungguh comel sekali anak - anak mereka




                           

No comments: