Followers

Saturday, October 23, 2010

~ Teka - teki ~

Beberapa hari yang lepas saya bawa kereta abang saya . Ini kerana kereta saya rosak . Jadi dengar lah radio melayu . Saluran Sinar . Saya rasa lah . 

Jadi , ada teka - teki . Dah lama tak main benda ni . Teka - teki  berbunyi . Dalam laut besar ada kapal besar . Dalam kapal besar ada rumah besar . Dalam rumah besar ada orang besar

Dalam semua benda . Benda apa yang paling besar sekali ? . . . Jawab jangan tak jawab !!! .

Anda akan terkejut dengan jawapannya . Ini kerana , saya pun tertipu !!! .huuhu






                           Andakah jawapan anda laut yang terbentang luas ini ?




                                          Ataupun kapal yang besar ini ?




                                      Mungkin juga rumah yang besar ini ?




Akhir sekali ...Mungkin anda akan menjawab orang besar ini ? ... Fikir - fiirkan saya akan bagi jawapannya jika anda mencuba ...

Jangan anda tertipu macam saya sudah . Selamat mencuba !!!


2 comments:

Unknown said...

tuhan yg maha besar

rome said...

salam...pandai dah buat blog ya...nty aku follow ko ya..jangan lupo follow aku pula..huuhuhu..jawapan anda...itu semesty nyer..tapi dalam teka - teki ini anda salah sama sekali...cuba lagi~