Followers

Sunday, October 3, 2010

~Lepaking at Berjaya Times Square ~

Hari sabtu  lepas saya ingat nak pergi shopping la sikit , ingat nak beli baju tapi satu hapak pun tak beli . Bukan tak berkenan tapi tak ada size saya . S size !!! .

Bukan saya tak nak gemuk , tapi tak sesuai dengan keadaan fizikal saya . Yelah saya ni pendek , kalau saya gemuk . Nampak kelakar la sangat - sangat . Apo orang kato , buruk bebonar !!! .


So , macam biasa lepak kat Berjaya Times Square .
 
 


             Dimulakan dengan mengambil gambar sendiri di bilik persalinan .





Igat nak beli baju yang tergantng tu ... tapi tak sesuai . Besar sangat , so ambil gambar lebih baik .




                                                  Lepak cara saya  
                                       
                              


                                           Mamat hensem yang poyo !!!


                                                          
                                                        Cool bro !!




                                               Jumpa lagi ... Bye 

No comments: