Followers

Sunday, October 10, 2010

~ Malunya di Secret Recipe ~




Lama sudah saya tidak pergi ke Secret Recipe . Tahap gian yang melampau menghantui ku ! . Padahal baru sahaja beberapa hari saya ke sana . 

Tidak lain tidak bukan , ini semua kerana Spaghetti dia !!! . Memang sedap tidak terkata . Sampai saya menjadi GIAN dibuatnya !!!

Bukan apa , macam ada sesuatu yang membuatkan saya suka sangat dengan Spaghetti Meatball Chicken . Memang sedap . Percaya lah . Kalau anda tidak percaya cubalah sendiri !

Hari ini saya pergi ke Secret Recipe macam biasa . Dengan tahap keyakinan diri yang terlampau . Saya order Spaghetti McChicken . Orang yang ambil order terkejut mendengarnya .

Saya ulang saya punya order dua kali dan selepas itu baru saya menyedari yang saya telah salah menyebutnya . Sebenarnya Spaghetti Meatball Chicken !!!! . Malunyer!!!!!!!!!!!!!!!!

Yelah , pada waktu pagi hari ini saya makan McChiken . Itu yang tersebut McChiken tu . 

Memang malu okay . Orang yang ambil order boleh tersenyum "manis" kat saya . MALU !!!



                              Spaghetti Meatball Chicken . Sedap gila !!!



                                      McChicken Burger . Kerana mu AKU MALU !!!



                            Harus kah saya pergi ke Secret Recipe lagi ???




 Malu nyer saya . So macam ni lah saya pada waktu itu . Muka merah padam ya !

4 comments:

Unknown said...

alahai, xpe...pasniklu nak g sr, rome pakai topeng h1n1 tu k

rome said...

atok mana blh macam tu..secret recipe tu macam rumah no 2 saya ..kalau tak g ..blh mati ni!!..hihihiihi....atok cuba la sekali!..mesti nak lagi...atok bila keputusan nak klua nie?..tak sabar...

Phatchanon Chongjaroensuk said...

lol....Spaghetti McChicken??
Meh sini aku buat kan.... Bayar aku harga McChicken+Spaghetti Meatball tu ye OM bin Juli.

rome said...

kurang ajar ko eeren ...! dah lama aku tak dgr nama tu...ko jgn la beb !...geli siot!..annoying siot!!!