Followers

Monday, October 4, 2010

~Time For Take Pic!!! ~

Masa lepaking kat Berjaya Times Square teringat pula nak auto-billing kan DiGi Broadband saya . 

Jadi saya pergi tingkat satu kat DiGi Centre . Ramai gila orang tunggu kat sana . Tak tahu la bila pula untuk giliran saya . 

Jadi , masa menunggu yang sungguh membosankan . Tak tahu nak buat apo kecuali menunggu !!! Dan Tunggu !!!

Nasib baik saya membawa kamera !!! ... Dimana ada kamera di situ ada saya . Huhuhu . 

Jadi , ini lah yang saya lakukan . Terima kasih DiGi Centre kerana mempunyai cermin di kedai anda !



                                                       Test - test



                                                   Asal kamera ni ??? 

  

                                                   Okay dah ... Hensome!!!
                                                        



                                                   Control macho la nie ?



                                              Open your big eye !!




                                      Ternyata anda memang hensome !!!




Apo ko buat tu jang ..dari tadi ko ambik gambo ko ..gilo ko?...luahan hati mamat kat sebelah aku tu !!!

No comments: