Followers

Tuesday, October 26, 2010

~ Khas Untuk ATOK - MALU ~

o Apo2 Yolah NEXT TOP MODEL! 


Macam biasa entry ini khas untuk ATOK saya . Disebabkan saya layak untuk kepusingan seterusnya . Saya dikehendaki membuat tajuk ...Masa aku remaja dulu , pernah sekali aku....


Susah jugalah tajuk ni . Bukan apo , malas nak cerita keburukan saya kepada orang yang sedang membaca ni ! ANDA !!! Apatah lagi kepada ATOK kesayangan saya ni !!! SAYANG ATOK ....muahhhhh~ Ialah sebagai remaja , memang banyak lah perkara yang memalukan pernah berlaku .

Tapi saya akan cerita perkara - perkara yang "sedikit" memalukan sahaja . Tak nak lebih , nanty ANDA akan ketawakan saya ...bertambah lah malu!!!

Perkara ini berlaku beberapa minggu yang lalu . Ketika itu saya shift malam . Balik pukul 7 pagi .So plan  balik jer nak singgah McD . Nak beli McChicken Burger . Lapar lah katakan . 

So , hajat ditunaikan . Makan McChicken Burger!!! . So , sampai umah tido ,  pukul 12.30 tengah hari dah bangun . Dah plan dah , tengah hari nak makan Spaghetti Secret Recipe kat Ampang Point . 


Disebabkan selalu sangat saya makan Spaghetti kat Secret Recipe . So , pekerja - pekerja kat sana dah kenal la saya ni . Bukan nak cakap saya ni Hensem la sangat kan ...tapi memang cute pun . Ialah dalam seminggu adalah dua kali saya pergi kesana .

Tak tahu lah apo yang diaorang letak kat Spaghetti dia . Memang sedap gila . ATOK patut rasa TUK . Mesti ATOK pula akan  menjadi pelanggan sedia mereka .Nak di pendekan cerita , saya pergi makan disana pada waktu tengah hari . Yang mengambil order adalah budak baru . Saya rasa first day dia la coz tak pernah nampak pun .

new gurlz : Can i take your order , sir ?

mamat hensem (saya) : urm ..i want one Spaghetti McChicken and sky juice ...tq

new gurlz : sorry sir...

mamat hensem : ..i want one Spaghetti McChicken and one sky juice..thanks very much...

new gurlz : ...so sorry sir..

Asal lah  minah nie..kot tak pandai ambil order kot ! tahu lah first day keje ..jangan lah buat saya macam ni ..saya lapar ni..( kata saya dalam hati)..sambil itu saya memikirkan apa yang saya order  tadi...urmm


mamat hensem : ops...arghhhhhhh...so sorry ..its Spaghetti Meatball Chicken ..not Spaghetti McChicken ...so sorry..


New gurlz : okay ...thank you ..anything else sir...


mamat hensem : no ..thank you ...


memang malu gila ya ..tahu la saya makan Spaghetti kat sana selalu tapi tersalah sebut pula...memang malu betol !!! tak tahu mana nak letak muka ni !!!...
 
Bertambah malu apabila minah tu memberitahu kawan - kawannya . Mereka tersimpul malu apabila pandang ke arah saya . Oh GOD ! Semua ni bukan kerana saya tengok minah cantik tapi mungkin kerana saya terlampau memikirkan Burger McChicken yang saya makan pada waktu pagi itu .


Ni lah Spaghetti Meatball Chicken . Memang sedap ATOK !!! nanti ATOK cuba rase ya ? mesti ATOK akan datang dua kali seminggu macam saya !!!




Lagi satu cerita yang saya nak cerita ni ..betol - betol memalukan kepada mereka - mereka yang perasan hensem ..macam saya nie . Untuk dipendekan cerita , saya ni kalau pergi shopping jer ..kalau nampak cermin mesti nak tengok muka .. hensem ke tak .Ye lah , mana tahu ada sesuatu yang yang tak berkenaan ada kat muka ..malu la.


So , kalau nak test baju tu ... memang ada cermin kan ? So , apalagi melaram la kat cermin tu . Bukan itu sahaja , tabiat saya yang suka mengambil gambar sendiri di bilik persalinan memakan diri .


Baru  baru ini berlaku kejadian yang "memalukan" apabila ...


penjual baju :..okay ke baju tu bang..


mamat hensem : ..sekejap ya ...sekejap mean ..saya kena tengok muka saya dulu ...then baru test baju..huuhuh..sambi tu saya mengeluarkan kemera dan mengambil gambar ...


penjual baju :..tak boleh ambil gambar ya...teriak mamat yang menjual baju tu...


Dalam hati saya ...ini adalah first time , kedai dimana saya tidak boleh mengambil gambar..Terkejut lah juga . Dalam hati , asal la ko nie mamat .Bila keluar jer dari pintu , nampak aweks -aweks cun . Malu nyerrrrrrrrrrrrrrrrrrr . Mana nak letak muka ni !


penjual baju : ...nak ke bang..


mamat hensem : yup!!!!!


Gambar tak bersalah . Suka suki ambil gambar .
 

Testing ya bang ...

 

Okay ....tunggu ya ..yang ini ...yang terakhir sekali !!!

 

Malu giler!!!!!!!!!... tak tahu nak cakap apo!!!!!!...tapi nak buat apo ..dah terjadi . So , kepada jejaka - jejaka hensem diluar sana , ambil lah pengajaran dari cerita ni .

Sekian , salam . Harap ATOK dan kawan - kawan mengundi saya . SAYANG ATOK 



No comments: