Followers

Friday, October 1, 2010

~ My DiGi Broadband ~

Yahoo ~ . Sekarang saya tidak perlu lagi pergi McDonalds untuk layari internet . Bukan sombong tapi sudah ada broadband la katakan .

30 September yang lalu , saya telah membeli DiGi Broadband di Ampang Point . Bukan senang saya untuk memilih broadband ni . Ya lah , saya kena tanya rakan - rakan saya mengenai broadband yang mereka pakai . 

Ada yang kata Maxis , ada yang kata CelcomTapi saya beli DiGi Broadband .Oleh kerana kawasan saya adalah Pandan Jaya . Jadi , saya rasa buat masa ini , kelajuaan adalah ditahap yang agak memuaskan .




                                          
                                                  DiGi Broadband




Nampak tu ! RM130.00 ya ! Setiap bulan kena bayar RM53.00 sahaja ! Tapi kena bayar guna kredit kad la .

2 comments:

Unknown said...

digi ok ke?

rome said...

hi...so far okay la...coz i only use for fb & blog only ..not for youtube..if youtube ..maybe so lembap!!..try k..