Followers

Sunday, October 17, 2010

~ I am unique n i proud of it !!! ~



I am unique n i proud of it  !!!


Sekarang ini saya tak tahu nak post pasal apa . Ini semua gara - gara masuk peraduan ATUK saya la ni . Kerana saya layak kepusingan seterusnya . So, sekarang kena buat  buat karangan 2 perengan . Macam - macam ATUK saya nak . Nasib baik saya ada masa ATUK . Kalau tak..tak tahu la nak cakap apo  .

Tak per la TUK . Disebabkan saya sayang sangat dengan ATUK ni . Saya buat juga . Jadi ATUK dah bagi tajuk I am unique and i proud of it .

Bukan main Atuk saya ni . Sejak masuk kelas bahasa english . Dah tak nak buat karangan bahasa melayu dah . Nak juga buat karangan  bahasa english ini .

Tapi ATUK saya tak pandai sangat la buat karangan ni . Kalau merepek saya pandai . huuhuuh . Tapi tajuk ni tak sesuai ngan saya la ATUK . Banyak kena fikir . Buat la tajuk Saya Gila ke ? . .. Aku perasan hensem ke ? . Mesti saya boleh buat . huhuhuuh .

Tapi disini saya ingin berkongsi keunikan saya ni . Tak tahu la kalau ATUk rasa tak unik . Bagi saya unik . 

Saya mempunyai seorang bapa angkat cina . Seorang emak angkat india . Seorang nenek angkat india . seorang adik angkat india . Kalau boleh semua orang saya nak angkat . hihihi.
Tapi yang ini semua betol ya ATUK . Bukan cobaan ya ! Saya tak tipu ATUK disini saya akan sertakan sekali kepingan gambar untuk membuktikan yang cucu ATUK ini bukan seorang penipu . 

Selalu kita dengar kalau orang melayu . Mesti kawan dengan melayu . Tetapi saya ni lain sikit . Saya suka kawan dengan lain bangsa . Saya juga lebih suka makan makanan mereka . Ini kerana , makanan mereka juga sangat sedap sekali . 
Mereka juga mengajar saya benda yang baik . Menghormati orang yang lebih tua . Dan saling maaf memaafkan . Walaupun cucu ATUK seorang yang jahat . Tapi orang kata sekeras keras nasi kalau diletak air ...lembut juga kan ? ..Betol ke saya merepek ni ATUK . Maafkan cucu kalau salah ya .

Sampai disini sahaja "kemerepekan" cucu ATUK ini ...i am unique and i proud of it !!! .

Diharapkan saya dapat meneruskan perjuangan ini dan mendapat imuniti???


Saya dan bapa angkat saya
Saya dan mak angkat saya
Saya dan nenek angkat saya
Saya dan adik angkat saya .





1 comment:

rome said...

okay..tq ..i will..