Followers

Wednesday, October 27, 2010

~ Tension ~

LUAHAN HATI 

Luahan hati ini adalah untuk diri saya dan kepada mereka yang hendak membacanya sahaja . Ini adalah blog saya so suka hati saya nak tulis apa . Macam di blog kawan saya juga . Dulu saya tak faham maksudnya , tapi sekarang saya faham . Kalau tak suka buat blog sendiri . Dan , tulis la apa korang nak tulis . 

So , saya rasa minggu ni adalah minggu yang paling mencabar bagi saya . Dengan keaadaan di rumah saya , tempat kerja , rakan - rakan dan teman baru saya . 

Keaadan rumah saya ...urmm ..macam mana nak cakap ya . Lepas satu , satu benda yang rosak . Paling saya tension bila TV LCD @ Plasma saya rosak !!! Ya ROSAK !!! Bayangkan kos untuk memperbaikinya . Tak dapat saya nak bayangkan ? . 


Walaupun saya telah hantar untuk memperbaikinya , ia tidak dapat diselamatkan . Jadi , saya kena pergi ke kedai lain untuk diperbaiki . Harap - harap dapat diselamatkan dan dengan kos yang murah . Sabar ya ROMZI !!!


Di tempat keje pula . Malas nak ceta banyak , ini kerana ramai pula "rakan -  rakan sekerja " saya yang baca blog saya ini. So , tak nak menyingungkan hati mereka . Tapi serious nak bagitahu memang TENSION kerje masa tu . 


Tak tipu , Ini kerana ramai yang merasainya . Bukan saya nak berlagak . Tapi...anda akan tahu apabila anda dapat merasai apa saya saya alami .

Kepada kawan - kawan baik saya , saya ingin memohon maaf jika saya tidak dapat bersama macam dulu lagi . Harap faham dengan kerja saya dan masalah yang saya alami . 

Bukan saya ingin menjauhi tapi ... Harap anda faham sahaja ya . Saya akan cuba sedaya upaya untuk bersama anda lagi .

Last sekali ...hope my relationship with slumber gurlz very be happy ending . Walaupun is complicated ...huuhuh...LOVE YOU SAYANG .



                                                     LOVE U SAYANG 

 

2 comments:

Phatchanon Chongjaroensuk said...

awek ko ke tu OM???

rome said...

TAK TAHU LA SAPO MINAH CUN NI..UHUHUHU