Followers

Tuesday, August 17, 2010

~ Berani Kerana PINK ~

                                                                       


Anda masih ingat tak post saya mengenai betapa beraninya seseorang lelaki yang memakai benda yang berwarna pink ? . Baru - baru ini saya ternampak seorang lelaki memakai kereta berwarna pink . Berani sungguh ya !

Cantik sungguh kereta dia ! . Dia memang seorang yang sangat berani . Di luar kereta ada gambar kartun PINK PANTHER . Gempak ! . Macam tak percaya pula ! .


Saya nampak kereta dia semasa saya lepak di McD Ampang Jaya  . Macam biasa saya menghabiskan masa saya di sana . Semasa hendak balik tiba - tiba ternampak kelibat kerata ini lalu . Saya sungguh terpengun melihat hasil lukisan yang terlihat di hadapan kereta ini .

Inilah dikatakan lelaki macho ! Tak takut mati ! . Good Job Bro !






Pandangan kereta di bahagian sisi . Tengok Pink Panther sedang berbaring !
                                                       





Pandangan kereta di bahagian hadapan . Gempak kan ?


Jadi , kepada anda diluar sana yang ingin berkongsi cerita mengenai lelaki memakai benda berwarna pink boleh berkongsi bersama saya . Tidak kira kereta , motor dan sebagainya !





                                      

3 comments:

Phatchanon Chongjaroensuk said...

nnti mamat owner kete ni saman ko....siap ngan plat no lg ko isi dlm blog ni...

rome said...

huuhuhu...suka aku la mamat eeren..ala dia bukan tahu pun aku punyer blog ..kalau dia tahu pun ..dia la kena bagi aku duit..huuhu..mesty dia bangga

Unknown said...

sy knl owner trsebut.. ahaha