Followers

Tuesday, August 17, 2010

~ Ini Bag Saya ~





Ini ialah bag baru saya . Cantik kan ? . Ini adalah bag untuk pergi kerja sahaja . Tapi bag ini memang nampak cool . Masa saya mula - mula nampak bag ini , saya berkenan dengan warna dan logonya .


Ada 3 warna , warna biru , merah dan hitam . Tapi warna biru ini memang laris dan cantik . Harga cuma rm59.90 sahaja . Anda boleh mendapatkannya di Berjaya Times Square .

Tapi masa saya hendak beli bag ini cuma ada satu sahaja yang tinggal . Lepas itu , ada juga pelanggan yang berkenan dengan bag ini . Nasib baik saya yang datang dulu . Jadi saya lah yang beli bag ini .

Bercakap pasal bag saya ni, saya memang sangat suka  dan berkenan dengan perkataan  Sweden dan warna bendera negara Sweden . Memang cantik sangat . Cuma dua warna sahaja . Biru dan kuning . Simple dan menarik . Lagi pun , warna biru adalah warna kegemaran saya.




Bendera Negara Sweden




Lencana Pasukan Sweden




Pasukan Sweden semasa menentang Russia - EURO 2008




Peminat fanatik pasukan Sweden




Jersi Pasukan Sweden






Gadis - gadis pilihan hati si jejaka



Kasut NIKE bertemakan warna Negara Sweden

                                        


Duit Sweden
                                                         


                                                                
                
                                                     Duit Syiling .




                                    

2 comments:

Phatchanon Chongjaroensuk said...

bro.... ada salib....takpe ke??
nnti marah plak Jabatan Agama Islam...silap2, msuk paper... diorg kan takde keje...free teramat... lol!!!

rome said...

wakakkak..do i care?...huuhuhu..
lantak pi diaorang la..kan ini blog aku..kalau dia orang tak suka ...do i really care them?..lol..i love my blog!