Followers

Thursday, August 19, 2010

~ Desire Blue by Dunhill ~

                                


    
                                 



Saya sangat suka minyak wangi ! Teramat sangat ! . Selama ini saya banyak menggunakan minyak wangi tidak kira yang murah ataupun mahal . Sama ada yang tempatan ataupun luar negera .


Saya juga suka untuk mengumpul botol minyak wangi . Saya tidak tahu bila saya mula - mula menggunakan minyak wangi . Akan tetapi , saya telah menggunakannya selepas saya tamat pengajian sekolah menengah . 

Mula - mula saya menggunakan minyak wangi abang - abang saya . Setelah saya bekerja baru saya  membeli dan menggunakan minyak wangi sendiri .

Bukan hendak berbangga , akan tetapi saya ingin berkongsi bersama , saya sangat suka minyak wangi luar negara . Ini kerana , minyak wangi keluaran mereka sangat berbeza rasa baunya . 

Oleh kerana , bapa angkat saya tinggal di Amerika Syarikat . Saya berpeluang menggunakan minyak wangi keluaran di sana . Saya sangat suka minyak wangi jenama TOMMY botol biru dan NAVY botol biru. Saya cuba cari disini tetapi tiada . 

Baru - baru ini , saya telah membeli satu lagi botol minyak wangi Desire Blue by Dunhill . Saya ingat hendak tukar selera , tetapi tidak ada yang dapat menandingi minyak wangi Dunhill ini . Harga sebotol RM106.00 sahaja . 

Jika anda hendak beli saya sarankan anda pergi ke Ampang Point . Ini kerana harganya lebih murah dan banyak pilihan . Saya telah pergi banyak kedai , akan tetapi di Ampang Point adalah yang termurah . 

Disana juga ada pelbagai promosi . Antaranya , jika anda membeli enam botol anda akan dapat satu botol percuma . Bukan anda kena beli enam botol terus , akan tetapi satu per satu . Anda akan dapat kupon dan distemkan .   




 Ini lah kedai minyak wangi di tingkat satu . Pelbagai jenama pilihan terdapat disini .



                                                                  
                                             Aneka jenama keluaran TOMMY 



TOMMY Girl and TOMMY Boy . Minyak wangi ini memang sesuai untuk remaja . Memang wangi !



Minyak wangi jenama FERRARI . Sesuai kepada lelaki yang suka " wangi yang kuat " .
                                                                           

                                                                                                                                                                Sukar membuat keputusan antara DUNHILL ataupun HUGO BOSS . Kedua -duanya sangat wangi . Tetapi  Desire Blue dari DUNHILL menjadi pilihan hati ku !


                                                                                  
                                                                                

Ini adalah Desire Red . Kawan saya membeli satu minyak wangi ini . Bau ia  sangat kuat ! Sesuai untuk badan yang kuat berpeluh .


 


Pelanggan yang hadir untuk membeli minyak wangi .


 

Minyak wangi VERSACE .



Model Dunhill . Cover yang begitu cantik sekali !
                                                                     








                                                                   
                                                     
                                  

4 comments:

Ini Diari Kehidupan said...

siyes kah murah?
oh my nk beli mariah carey punye perfume

rome said...

hai u?...lama tak dgr ceta ..sihat?...oh mariah carey punyer mmg wangi khas untuk perempuan...huuhuh..mmg wangi!..get one now!

Ini Diari Kehidupan said...

thats y la..wangi giler!!!
sehat2..ktne ni? tak keje ke?

rome said...

macam biasa la i nie kan ..kalau keje malam , tengahari i dah terpacak kat McD ampang jaya ..huhuuhu