Followers

Saturday, August 21, 2010

~ Window Shopping at Ampang Point ~

Sudah lama rasanya saya tidak pergi shopping . Ye lah , kebelakangan ini sibuk sangat - sangat . Bagi saya window shopping sangat bagus  untuk minda yang bercelaru .

Kebiasaannya saya akan  pergi window shopping dengan kawan ataupun bersendirian untuk mencari ketenangan jiwa . Emosi la pula saya ni . Saya lebih suka pergi ke Times Square , Sungai Wang , LOt 10 , Ampang Point dan terbaru adalah Pavillion . Besar sangat - sangat ! .

Jadi , baru - baru ini saya berpeluang pergi ke Ampang Point Shopping Centre . Dapat juga saya mencuri sedikit masa untuk berjalan - jalan di sana . Banyak sangat promosi yang diadakan , yang terbaru adalah promosi perayaan di bahagian bawah . Untuk mereka yang hendak menyediakan persiapan hari raya . Silalah pergi ke sana . Jangan terlambat ! . Mereka ada menjual pelbagai pakaian hinggalah ke kuih - muih untuk perayaan .


Sedang berjalan - jalan ditingkat satu , saya ternampak promosi besar - besar yang diadakan disalah sebuah gedung pakaian . Harga untuk dua atau tiga pakaian hanya RM50.00 sahaja ! Banyak pilihan yang ada disana .

Tanpa berlenggah saya masuk ke gedung itu dan mencari pakaian pilihan saya .


                                                        

                                 Ini pakaian saya semasa pergi ke Ampang Point .


                                                  
                                       Pakaian yang pertama saya cuba .


                                             
Harga untuk sehelai RM29.90 . Harga promosi RM50.00 untuk dua helai .              



                                          
                                        Pakaian ke dua . RM 19.90 untuk  sehelai .


                                                 

                                  Harga promosi RM50.00 untuk dua helai .

 


                                             

      Pakaian ke-3 . Rm 19.00 untuk sehelai . Harga promosi RM50.00 untuk dua helai .


                                                  
                                    Pakaian ke-4 . Harga RM19.90 untuk sehelai .
                                  


                                              
                                       Harga promosi RM50.00 untuk dua helai .


                                              
Untuk pengetahuan anda , anda boleh MIX n MATCH untuk semua baju - baju diatas .


                                                       

No comments: