Followers

Tuesday, August 24, 2010

~ Gathering Party for Front Office Department - Bahagian 2~

Jika anda masih ingat saya , saya ada tulis di blog saya mengenai Gathering Party yang dianjurkan oleh Hotel saya di bawah naungan Front Office Department . Ini adalah sebahagian gambar yang saya sempat ambil . Saksikan lah .


                        
                                    
                          Apa ni Miss Anne ? nak pose pula , orang suruh ambil lauk tu .




Nur ingat orang kat belakang . Ambil untuk saya punya sekali .
                                           



Mr Brian Chong bersama Nur Hidayah . Lihat ! Mr Bian dengan kamera Canon besarnya !


                                
            Mr Brian bersama Kak Gayatri . Mr Brian macam nak buang air besar pula !
   


        
                                       Saya dan Mr Andy Yeo . Look Cool !
                      

      
                                                  Saya dan Nur Hidayah .




Terlampau banyak cahaya !

         
              
                                   Apa yang saya cuba lakukan itu ?  


                                     
                               Nanti kami belum bersedia !!! Arghh !!!



               ,
                             Okay camera please ...  Semua orang senyum . Snap !



Semua orang nampak letih kerana banyak makan .



Saya seorang sahaja terlebih senyum .


             
                                      Okay semua orang dah balik . Bye !

1 comment:

Saya Noury said...

Om apasal pic aku semua hang letak yg buruk2?sedih ar...hahahah, bali shopping gan kak Maz eh?teman kak maz beli beg eh?lol