Followers

Thursday, August 19, 2010

~ Peti Sejuk Ibuku - Bahagian 1 ~

Sebenarnya sudah lama peti sejuk di rumah saya rosak . Adalah dalam tiga hingga empat tahun . Tapi baru - baru , peti sejuk itu memang rosak teruk . Memang tidak sejuk ! Orang kata memang sudah boleh campak lombong ! . Kesian .

Tetapi itulah kenyataannya ! Akan tetapi , baru - baru ini saya , mak dan bapa saya telah pergi ke Tesco untuk membeli peti sejuk yang baru . 

Tengok punya tengok . Sudah berkenan dihati , apa lagi beli lah . Tetapi kita tidak terus membeli , saya ada tengok harga di tempat yang lain untuk membanding - bandingkan harga . Ini barulah orang kata pengguna bijak ! Tak gitu ?

Jadi ini lah hasilnya . Saksikan !



                            
                                    Ingat hendak beli yang ini tetapi tiada stok !

                         
                                                     
 
                   Setelah membuat pilihan . Kami membeli yang ini secara tunai .


                                                  
Dalam masa 3 hari pihak Tesco menghantar peti sejuk dirumah saya . Kos penghantaran RM40.00 dikenakan .





                                      Banyak barang didalam .



                                            
                                       Ice - cream . Sedap !



                                                 
                                  Nak juga mamat ini jadi model peti sejuk !




                         
Lupa saya hendak bagitahu . Jika anda membeli peti sejuk ini anda mendapat RM30.00 kupon dari tesco . 




Bahagian ke dua akan menyusul . Nantikan kemunculannya .


No comments: