Followers

Friday, August 6, 2010

~ Jam Loceng Ku ~



Jam Loceng Ku




Jam Loceng Ku . Itu la cerita saya untuk hari ini . Saya baru sahaja membeli Jam Loceng ini . Huh ! Memang selama ini pun saya tidak pernah menggunakan Jam Loceng . Ialah , pada kebiasaan yang selalu yang menggunakannya adalah kaum ibu - ibu dan bapa -bapa . 


Mereka akan menggunakannya untuk menyedarkan mereka untuk melakukan kerja , solat dan sebagainya . Ialah dengan zaman yang serba  moden sekarang ini , mana ada anak - anak muda menggunakan Jam Loceng .Mereka semua ada telepon bimbit mereka yang ada fungsi untuk Jam Loceng dan mempunyai aneka bunyi .


Bukan saya tidak mempunyai telepon bimbit . Ya , saya ada . Akan tetapi , apabila saya memberi kebenaran kepada kawan saya menggunakannya . Habis telepon saya . Bunyi alarm dan bunyi message tidak kedengaran . Nasib baik apabila orang menelepon saya ada bunyi , kalau tidak . 


Sebab itu saya membeli Jam Loceng Ini . Saya sangat sukakannya . Ia ada pelbagai fungsi dan warna . Saya suka dengan kepelbagaian warnanya . Ia mempunyai warna biru , hijau , putih , merah dan ungu . Saya paling suka warna biru . Warnanya nampak cool , romantik dan begitu cantik sekali ! 


Selain itu , ia ada banyak fungsi . Terutama tentulah masa . Selain itu , ada kadar suhu . Jadi kita boleh tahu sama ada waktu itu sejuk ke panas . Waktu hari dan tarikh juga ada . Harga ? Adalah bawah sepuluh ringgit !



Warna Biru



Cantik kan ? . Warna biru inilah yang paling saya gemari .



 Warna Hijua



 
 Jadi . Anda pasti boleh tidor .



 
Warna Merah




 
Nampak Hot !




                                                              Warna Ungu




Warna Putih .

2 comments:

Saya Noury said...

Om..rajinnyer ko..templete so hot now...ahahaha..congrates..wei.belikan aku satu jam lonceng tur..

rome said...

wakakkakakka....
lek la..ko kan aku punyer sifu....masih aku igat!!!!!!!!....