Followers

Sunday, August 22, 2010

~ Gathering Party for Front Office Department - Bahagian 1~

Hari rabu 18-08-2010 lalu merupakan hari gathering party untuk pekerja - pekerja dibawah naungan Front Office Department diadakan . Tujuan jamuan ini diadakan adalah untuk menghargai jasa baik dan kerja keras yang dilakukan oleh pekerja semasa Hotel mempunyai tetamu yang ramai semasa bulan Julai . 

Ini kerana bulan tersebut merupakan Arab Seasons . Jadi ramai lah tetamu yang datang ke Hotel kami . Begitu sibuk pada waktu itu .

Untuk jamuan ini bayaran sebanyak RM29.00 dikenakan . Jamuan diadakan di KLCC pada waktu berbuka puasa . Seramai 17 orang menghadirkan diri . Semua orang bergaul mesra dan bergembira pada waktu itu .

Bahagian pertama ini saya tunjukkan gambar makanan dahulu . Bahagian ke dua gambar masa kita semua happy kat sana . Enjoy !






                                       
                                                 Nampak lazat sekali !


                                           
                                   Sedap nya ! Ada cheese kek dan coklat kek .




                                          
                                         Buah - buahan tempatan . 



Terdapat banyak makanan - makanan laut .



Ikan selmon .



Chef yang menyediakan makanan pasta dan spageti .



Ini adalah hidangan pertama saya . Ada ayam , ikan selmon , jagung dan kentang .



Makanan ke dua saya cuba adalah spageti . Ia agak keras sedikit . Tetapi sosnya amat enak sekali .



Hidangan ketiga adalah yang ini . Saya tidak tahu apakah ia , akan tetapi ia begitu enak sekali apabila makan bersama ais cream dan susu .



Hidangan ke empat adalah kek . Sungguh sedap sekali !


                               
                 Akhir sekali , saya makan buah - buahan . Sungguh manis sekali !




Bahagian ke dua akan menyusul . Nantikan kemunculannya .


                                               

4 comments:

Phatchanon Chongjaroensuk said...

bulan puasa... berbuka sekadar yg ade je... jgn lebih2, nnti nabi tak ngaku umat OM... HAHAHAHA!!!!

Saya Noury said...

Om makan tak ingat ke makanan tak ingat OM..
wah eeren sekarang dah macam brian pandai bersyarah dah...hahaha

rome said...

eeren:....wakakakka..sedap tu yang makan banyak tu..huuhuhu

nonor:...aku yang makan byk!..huuhuhu..brian kan abang eeren!..ihihihi

rome said...

eeren:....wakakakka..sedap tu yang makan banyak tu..huuhuhu

nonor:...aku yang makan byk!..huuhuhu..brian kan abang eeren!..ihihihi