Followers

Wednesday, September 29, 2010

~ Apo2 Yolah Next Top Icon ~

Apo2 Yolah NEXT TOP MODEL!


Tajuk hari ini khas untuk ATOK saya . Harap ATOK saya faham apa yang saya nak sampaikan ini .

Banyak sangat ATOK saya buat pertandingan ini . Saya nak masuk semua . Yang ini khas untuk APO2 YOLAH NEXT TOP ICON !

Harap saya dapat masuk untuk tiga yang terbaik !




Saya adalah JUARA !!!



ROMZI BIN MA'AT
(rome)
27 tahun
Front Office Assistant
Kuala Lumpur
~ i'm positif + hensem ~ ( jangan marah ATOK )


ATOK saya ada banyak gambar ni ...takut yang kat atas ATOK tak suka kan ... jadi saya serta kan lagi tiga gambar . Kalau tak menang tak tahu nak cakap apo ...

ATOK jangan pula lupo pakai cermin mata . Takut tak nampak pula !



Ini gambar ala - ala model la ATOK . model yang sanggup berpanas !




Yang ini pula ATOK model ala - ala tak ada umah . Jadi pose kat tepi jalan pun okay la .




Ini gambar masa saya tengah keje . Gambar ini di ambil oleh saya sendiri pada waktu 3.45 PAGI . Masa itu cucu keje malam . Tak ada keje , ambil gambar jer la cucu tahu .


Di harap dengan penyertaan saya dapat memeriahkan suasana . Yang penting saya yakin saya akan menang !!! Boleh ATOK ?

Kepada sesiapa yang ingin menyikuti atau menyertai pertandingan ini . Anda semua boleh gi ke http://anaknegori.blogspot.com/ .

Segala apo yang anda tidak paham . ATOK akan ajar kan .

ATOK sampai disini sahaja .Kalau ada yang kurang bagitahu cucu ni ya !!!.


Saya taggedkan pertandingan ini kepada :-

4 comments:

Unknown said...

atok terharu...tapi ini tak bermaksud atok kono borat sebolah yo...keputusan bukan kat tangan atok sorang...sume ok....komplit...tinggal 1 je....nape cu tak komen kat admin URL cu tu? camne atok nak terjah...nak kene babab ni....
1. Cu copy URL post ini.
2. Paste kat ruangan komen admin apo2 yolah next top icon punya entry. macam peserta sebelum2 ni.

Gud luck yo! chaiyok2!!
p/s :Pehtu, malam ni atok kono jadi panda cina lagi edit profile terbaru.......xpo, cucu2 atok punyo pasal, xpo.

Phatchanon Chongjaroensuk said...

pebende ni weh? aku tak paham...

Unknown said...

apo2 yolah next top icon dah close....petang ni atok akan postkan challenge pertamo yo..
install la shoutbox...sonang atok nak shoutp

Unknown said...

challenge 1 apo2 yolah next top icon sudah bermula....cekedout....B4 thursday


install shoutbox...senang atok nak bagi info terbaru