Followers

Saturday, September 4, 2010

~ Window Shopping With My Mother - Bahagian 1 ~

Raya beberapa hari sahaja . Jadi bagi kaum melayu , membeli belah pada waktu - waktu adalah perkara biasa .

Jadi baru - baru ini saya temankan mak saya membeli belah di Ampang Point . Mak saya bercadang untuk membeli langsir untuk dipakai masa hari perayaan .

Yelah nak buat pun , bukan mak saya tahu pun . Jadi beli lah nampaknya . Setiap tahun pun macam ini juga .

Setelah puas berjalan . Kita singgah di tingkat satu kedai memjual langsir dan perhiasan rumah .

Memang cantik barang - barang disana . Ini bukan lah kali pertama kami kesana . Jadi kami tahu barang - barang disana yang terbaru dan terkini .



Pesta jualan perayaan yang diadakan di Ampang Point Shopping Complex .




Ada live band . Sedap nyanyian lagu - lagu raya diaorang .





Itu adalah mak saya .




Pelbagai barang - barang perhiasan rumah ada disini .




Rasa nak tido jer kat sofa ini .



Pelbagai warna dan corak langsir .




Mak saya sudah berkenan dengan warna oren dan corak bunga ini .




Ini adalah corak bunga itu . Memang cantik sekali .


                                                                                                              
Okay , sampai disini sahaja . Tunggu bahagian yang ke dua . Selamat bershopping dan jangan boros . Bye!



No comments: