Followers

Friday, September 17, 2010

~ My Happy Family ~

~Raya oh raya ~


Gambar - gambar kat bawah ini adalah gambar keluarga saya .

Mari kenali keluarga saya .



Kita mulakan dengan mamat hensem ini . Nama dia Romzi Bin Ma'at . Anak pak Ma'at . Masih single ... boleh percaya ke ?




Dia sayang sangat dengan mak dia seorang ini . Nama mak dia , Majua binti Ismail . Mak dia lahir kat Penang . Kira mamat hensem ini anak mami la . Hidung mak dia mancung macam hidung Hindustan . Jadi saya pun salah seorang warisnya .




Jangan terperanjat !!! yang ini bukan jiran sebelah tetapi yang ini adalah bapa dia . Nama bapa dia Ma'at Bin Alias . Bapa dia ini lahir kat Kuala Lumpur . Orang jati Kuala Lumpur . Kalau korang tengok dekat - dekat , bapa dia ini macam India kan ? ...Tapi dia tetap sayang bapa dia ini .




Yang ini pula kakak dia . Mamat ini ada seorang sahaja kakak . Nama dia Anisa .



Yang ini pula abang dia . Nama dia Zamri . Lain kan ? ... Yelah mamat yang pakai baju melayu itu nampak hensem lagi kan ? . Percaya la ~




Romantik nya .



Saya sayang mak saya .



Kakak saya dengan anak nya . Nama dia Firdaus .




One Happy Family . Oh tidak , ini kerana 2 lagi abang saya tidak ada disini .

Sekian .


6 comments:

NUR HIDAYAH said...

komen aku kta memfitnah..sndiri fitnah bapak cam india lagi lah rteruk..wahwahahahahha, ninak tanya UPSR lulus ke tak? hahha
jgn marah..selamat hari raya..!!

NUR HIDAYAH said...

komen aku kta memfitnah..sndiri fitnah bapak cam india lagi lah rteruk..wahwahahahahha, ninak tanya UPSR lulus ke tak? hahha
jgn marah..selamat hari raya..!!

rome said...

lek la nonor....aku cakap bapa aku macam india..itu bukan fitnah ya...hello...lek la nonor...ko nie!

rome said...

lek la nonor....aku cakap bapa aku macam india..itu bukan fitnah ya...hello...lek la nonor...ko nie!

rome said...

lek la nonor....aku cakap bapa aku macam india..itu bukan fitnah ya...hello...lek la nonor...ko nie!

rome said...

lek la nonor....aku cakap bapa aku macam india..itu bukan fitnah ya...hello...lek la nonor...ko nie!