Followers

Monday, September 6, 2010

~ Window Shopping With My Mum - Bahagian 2 ~

Lagi beberapa hari lagi sahaja hendak raya . Rasa tidak sabar lagi hendak raya . Al - maklum lah dapat cuti raya . Yahoo ~ !

Kepada yang tidak dapat beraya bersama keluarga . Sabar lah banyak - banyak ya !

Kepada yang bekerja semasa hari perayaan ini , jangan lah bersedih duka . Kami sayang kan anda ! Selamat Hari Raya Ya ! . La sedih lah pula ~

Jadi , baru - baru ini saya temankan emak saya pergi ke Masjid Jamek untuk membeli kuih raya .

Memang murah gila !!! . Saya rasa kerana ia adalah hari - hari yang terakhir . Jadi mereka jual murah .






                     Bazar Di Masjid Jamek                       




Suasana pada waktu petang belum ramai orang pada  masa itu .




Suasana pada waktu malam . Memang ramai orang . Jalan pun susah !





Masib baik saya nak LRT . Tengok tu , sesak gila !




Hasilnya kami membeli kuih satu balang RM15.00 sahaja . Murah !!! Beli banyak dapat diskaun .
                         

   

Ini kuih raya saya beli dengan kawan saya satu pek RM16.00 sahaja . Laku katanya ! Tahniah NONOR !

No comments: