Followers

Tuesday, September 21, 2010

~ Maafkan Saya ~




Selamat datang ke McDonald's . Macam biasa cerita dari McDonalds . Hari itu saya ada mengunjungi McDonald's di Ampang Jaya seperti biasa .

Nak tahu apa yang terjadi . Semasa saya hendak re-charge saya punya lap top tiba - tiba sahaja socket meletop !!!.

Tidak dapat saya bayangkan , berapa malunya saya ketika itu . Dah lah ramai orang . Semua orang memandang saya ketika itu .

Bukan sahaja malu tetapi cemas seketika !!! Merah padam muka saya ketika itu. Hanya tuhan sahaja tahu apa yang terjadi .





Ini adalah gambar socket tersebut !!!



Terukkan ?

4 comments:

Suhami said...

Kalau atoklah kt tmpt rome, atok banned tros mcD tu....sbb malu...huhu

rome said...

atok...bkn salah McD ..salah saya la atok..tak blh banned McD dia bg free WiFi

NUR HIDAYAH said...

aku setuju gan atok...banned means..malu dok nak pi MCD kat ctu lagi..dah tu lak ko bukan bli mcd pun..tumpang wifi jek..panas beb mcd kat ko...hahahah..atleast belilah aiskrim ker...sejuk sikit plug tur...hahahahaha..woit..belilah Brodband main kat umah jek....hahaha..jgn marahhh...

rome said...

huhuhuhu.lek la nonor..biasa la ..barang free sapo tak nak kan..hiihihih..mmg nak beli broadband pun...byk sangat la pilihan...shhh!..tq 4 adviced!