Followers

Sunday, September 19, 2010

~ WiFi At McDonalds~




Sudah lama rasanya saya tidak bercerita mengenai McDonald's .

Saje jer nak bagitahu yang McDonald's di Ampang Jaya menawarkan Free Wifi . Tetapi tidak dicawagan baru di Taman Dagang ya. NO FREE WIFI !!!

Kelajuan adalah ditahap yang begitu memuaskan . Kepada sesiapa yang tiada broadband seperti saya . Kunjungilah McDonald's Ampang Jaya .



Iklan di McDonald's .






Tengok adik ini . Bukan main lagi .




Di Malaysia tidak ada ya benda ini .
                          




Yahoo . . .








                                                        


3 comments:

Saya Noury said...

kesian ko Om..beli je lah broadband OM..buang masa je pi MCD...hahhaa

rome said...

lek la nonor~....mmg nak beli ..but dont know which 1 la~...nak beli apo ha?..

Saya Noury said...

celcom bb..ok..klo tak tahu beli gan aku nanti..