Followers

Tuesday, September 7, 2010

~ Magic Sponge From China ~

Apa itu Magic Sponge From China ? . Ini adalah sponge yang boleh membersihkan apa sahaja .

Ia akan menampak sesuatu barang itu yang kotor atau lama kelihatan baru dan cantik sekali ! .

Ia boleh didapati dikedai kedai barang - barang rumah . Akan tetapi , saya membeli barang ini dikedai bapa angkat saya di Ampang Jaya .

Harga cuma RM4.00 sahaja ! Murah kan . Anda pasti sukakannya !

Jadi , apa tunggu lagi . Hari raya beberapa hari lagi . Bersihkan lah rumah anda dengan Magic Sponge !!!

Selamat mencuba !!!



Ini lah rupa sponge tersebut . Biasanya saya akan membeli 5 keping sekali .




Sebelum




Selepas ! Nampak macam baru kan !




Sebelum ! Tengok berapa kotornya . Ia tidak pernah dibersihkan !




Selepas . Ia kelihatan baru kan ?




Sebelun . Cermin begitu kabur sekali .




Selepas . Ia kelihatan bersih dan cantik .




Ini adalah lampu dirumah saya . Setahun sekali saya membersihkannnya . Ia begitu kotor dan berabuk sekali .




Selepas . Ia kelihatan macam baru dibeli dari kedai !




Adakah anda dapat membeza yang mana yang baru dibersihkan dan yang sudah lama tidak dibersihkan .




Kesan dari pemegang kereta .



  

Hilang kesan kotoran .



Kereta saya .



Dah berubah menjadi cantik dan berkilat ! Macam Baru .

1 comment:

Saya Noury said...

Beb..aku nak satu...hahahaha...murah tur..beb..selamat hari raya maaf zahir dan batin yek?!!