Followers

Monday, September 27, 2010

~Miss You Like Crazy - Part 3 ~




Sebelum saya bekerja di Nikko Hotel saya bekerja di The Nomad Sucasa . Lama juga saya di sana .

Di situ , di awal permulaan saya bekerja di bidang Hotel line . Pertama kali , memang teruja sangat - sangat . !

Dibawah ini adalah gambar - gambar semasa saya bekerja disana . Terima kasih kawan - kawan !






Uniform saya . Macam baru bangun tido pun ada juga ni .




Dengan Duty Manager saya . Kak Bhanu , tapi sekarang dah naik pangkat . Front Office Manager ya !



Kak Bhanu dengan Kak Nasha .




Kak Bhanu - Mandy - Kak Meena - Kak Nasha




Smile please ~

 


B-day cake untuk Jan , Feb n March .





Sayang Kak Bhanu !




Kak Marina . Sedap tu ...sampai menjilat jari !




Semua orang dapat hadiah .

 

Suka ya !




Poyo la mamat hensem ni !















No comments: