Followers

Tuesday, September 14, 2010

~ Business Card ~

Jika anda seorang businessman anda mesti mempunyai business card .

Kini terdapat pelbagai jenis card . Warna , bentuk dan sebagainya .

Baru - baru ini saya pergi di kedai bapa angkat saya di Ampang Jaya . Saja jer belik - belik business card kat sana . Jadi saya jumpa sesuatu yang kelakar gila !

Kalau anda hendak buat business card saya nasihatkan anda kena faham apa yang anda kehendaki . 


Contohnya nama , jenis perniagaan , nama syarikat , number telepon , logo dan sebagainya .



Berapa banyaknya business card yang saya jumpa  .




Dapatkah anda mencari kesalahan pada business card ini ? . Jika anda betol - betol teliti anda faham apa maksud saya ini . Semoga berjaya !




Tengok business card ini ! Ini menunjukkan berape pengaruhnya tuan punya business card ini !




Bahagian luar . Tengok yang ini pula . Bukan satu bahagian sahaja . Tetapi dua bahagian . Nak menunjuk namanya ni !



Bahagian dalam . Tengok terlampau banyak info .



                                          Sungguh kemas dan teliti .




Cantik sekali dan kemas.

      
 Ini contoh terbaik . Sekian !           

No comments: