Followers

Monday, December 6, 2010

Arghhhhhhhhhhhh...........Sakittttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!

Hari nie pukul 10 pagi dah jumpa doctor coz memang ada appointment nak cabut gigi .OMG !!!!!!! ...dah agak memang sakit ...nak uat macam mana .Tapi nie first time dalam hidup saya cabut gigi . Takutnyerrrrrrr .

OMG !!!!!!! Pls GOD help me ~ . Hari nie kena cabut 2 batang gigi . So , cabaran giler . Mula2 doktor suntik bius . Aku rasa lah . Then , memang kebas gigi . Tak rasa ada gigi . So , cabutan gigi pertama adalah bahagian atas . Dalam masa kurang satu minit gigi aku dah tercabut . Syukur !!!!!!!...Thanks GOD .

Yahoooooooooo....so , gigi kedua !! korang rasa sama tak ???....aku pun fikir macam tu la ...Tapiiiiiii...Ya Allah . ....Tak ada beb !!! . Ia ambil masa 30 minit !!!!!Korang dengar tak nie ...Oiiiiiiii ....30 minit ...Asal lama sangat nie !!!!!!!!... Tu la dia....

Cabutan gigi kedua adalah bahagian bawah . Aku tak tahu kenapo doktor ambil masa yang begitu lama . Sabar jer aku ....Aku tak tahu apa silap nya . Doktor kata gigi dah problem sikit  .

Sakit beb ....Tapi masa dia cabut memang tak sakit coz ada bius . Tapi masa aku balik tu ...Banyak darah keluar ....OMG !!!!!!!!!!!!!!!

Thinking nak makan apo sekarang coz tadi tak ambil breakfast pun . Dah pukul 2pm nie , doktor kata ari nie kena makan makanan lembut dan sejuk .Esok , doktor cakap kena makan makanan yang suam dan tidak pedas . Doktor kata boleh makan ice cream dan kek . Apa kek !!!!!!!!!!!....urmmmmmm...thinking apa lagi ...Secret Recipe ~...huuhuhhu....Laparrrrrrrrrrrrrrrrr...


                               
                                                                     LoVe my smile

10 comments:

Saya Noury said...

aritu aku makan secret recepi punya kek sedaappp...blum try lagi chicken bolognise..sat gi nak pi...

Gadish Lollipop said...

cabut gg mmg saket gler .
grrr . . da rse dah pon.
dh la gg yg kene cbot uh gg yg still elok .
sob sob sob.
lps gg kene cbot . kne mkn bubur jer . .

rome said...

nonor:...mmg kek secret recipe all nice !!!!!!....ko kena rasa all the cake !!!..
nty kita lepak sama2...makan kek ya nonor !

rome said...

Gadish :..but the 1st want no problem ...the no 2 got a lot of problem !!!!!!!.......arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...........sakit !!!!!!!!!!...help me !!!!!!!!

Gadish Lollipop said...

mcm mne nk help u .
huhu .
thn la sikit .
:)

rome said...

hahhah..felt okay ...lps makan ubat

Phatchanon Chongjaroensuk said...

hr tu kat thailand aku di bersih kan gigi... die guna mesin apa tah kikis semua plak2 and kotoran kat gigi... rase ngilu beb tp lepas tu gigi rs cam licin n bersih... berkilo2 kotoran yg kluar...

rome said...

wah..tak sabar aku nak yengok gigi baru ko beb !!!!...mesty lebih cantik n putih kan ???....huuhuhu

Phatchanon Chongjaroensuk said...

dah 2 minggu dah, itam balik dah....sapa suruh cuti, pdn muke tak leh tgk...

rome said...

ala ..tak per aku nk tgk jgk !