Followers

Sunday, December 26, 2010

Xchange Gift - Part 7



Finally ... Hah ! ini yang terakhir episod Xchange Gift aku nie ! Punyer la rak aku post gambar2 kawan2 aku ...tapi gambar aku tak ada . Ada yang tanya aku mana hadiah ko ? Ko tak dapat ke ?...


Adakah aku dapat sama macam tahun lepas ...Aku bagi la punyer baik . Aku dapat ...urmmmmmmmmm.....buang masa betol ! Tu la tahun nie aku beli biasa2 jer . Kang aku beli punyer la baik @ bagus ...kang dapat macam @$#%@....tak nak cakap lebih lanjut !!!


 Kira tahun nie aku dapat kira berbaloi-baloi la . Kira ok dan boleh dipakai ...uhuhuh





Ni gambar dengan BOSS aku nie Ms Amy ! . Kalau korang perasan kan ...aku punyer mata punyer la mengantuk coz aku baru balik training dan tak cukup tidor !





                               Ini lah apo yang aku dapat !!!!!!!!! Yahoooooooooooooo...........suka !





Nampak tak beb ????....Buka mata luas2 ..huuhuh...ada 2 deodorant dan sepasang stokin .





                                                       Ms Anne dapat apo ya ...lupa la ..?






        Mr Brian dapat barang perhiasan aku rasa ...tapi best la ..boleh letak kat umah @ bagi kat ma dia !





Kalau korang nak tahu si Mimpah nie dapat hadiah TERBESAR !!!! TERBAIK !!! TERHEBAT !!!! dan TERMAHAL !!!!! . Kawan baik bagi la kata kan ????....





         Si Aminor dengan HADIAH2 nyer .........hebat hadiah dia ...boleh dipakai untuk seumur hidop !!!


                                      May dapat apo ...nak tahu ..??? Tengok kat bawah................





                                          Hah ! tu dia ............Chantek kan ????????





                                Chantek ker Mother .........Of Coz !!!!!!!!!!.....Pose please !!!!!!!!!!!





Hekkkkkkkkkkkkkk....dapat apo hekkkkkkkkkkkkkkkkkk??????????? si helen nie dapat bag ..Mahal turr..




                                           Macam kenal jer..............urmmmmmmmmmmmm




                                              CHANTEK KERRRRRRRRRR ????????????





                                    Khalid dapat lamp ...okay boleh letak kat bilik ya khalid !






Mamat .....???...Suka ya ...semoga berbahagia ngan hadiah ko tu ya ...huuhuh tak suka bagi aku ...lallalallalal


Okay ..dah habis ! Hopefully next year the present is more better than this year . Happy New Year everyone !!!!

No comments: