Followers

Wednesday, December 8, 2010

Breakfast untuk hari ini ...

Semalan makan breakfast yang begitu menarik . Tak pernah aku buat !!!  Kira dalam sejarah lah . Biasa orang makan breakfast Nasi Lemak , Roti Canai . Aku ???...Al maklumlah gigi sakit kan . So mana lah boleh makan semuan tu !!! Gila ko !!! ....Ala ko tu mengada - ngada !!....Kurang ajar ko !!! ko tak tahu doh !! Sakit kalau cabut gigi !!!..

Sambung balik mengenai makanan breakfast yang saya ambil semalam . Korang mesti terkejut beruk la . Mula2 , di awal pagi saya g Ampang Point . Apa lagi dalam pemikiran anda ????.....Betol !!! . Secret Recipe !!! hahahha .Biasa la aku nie kan . Kalau sehari tak g sana . Boleh jadi gila !!!.


So, pagi2 buta , kedai belum buka aku dah tercegat kat sana . Kedai buka pukul 11pagi . 10.50 pagi aku dah sampai . Rasa lambat pula menunggu . Urm..tak per la . Aku g McD dulu nak beli bubur McD . Beli yang bekas besar . Yummy....So , dah sudah beli bubur McD . Aku g Secret Resipce beli Kek Indulgence ( betol ke apo aku tulis nie ...aku tahu makan jer ) ...huuhuhu..

So, aku tak makan kat Secret Recipe just ta-pau jer . So, dalam perjalanan balik rasa tak sabar nak makan kek tu ...Urm...kelaparan melanda jiwa . Apa lagi ...makan jer . huuhuuh. Memang  sedap k !!! . Ah ko..semua sedap ...huuhuhu.


So , sampai jer umah kek pon dah abis . Makan bubur McD jer lepas tu . So , air kegemaran ramai ....huuhuhu...dan saya ...Tropicana Twister ....hahahahha...sedap !!!!...

So , kepada korang kat luar sana yang nak cuba sarapan pagi yang lazat lagi pelik nie . Sila2kan ...huuhuhu. Selamat mencuba !!!



             Kek Indulgence ...kek nie beli kat Secret Recipe . Harga RM6.50 sahaja . Sedappppppppp





                                 Bubur McD yang begitu lazat sekali . Harga RM4.40 sahaja .




Selagi stok masih ada . Sekarang nie aku minum nie jer . Kalau boleh sehari aku nak minum 2 botol . Sebotol RM5.50 di TESCO sahaja !!! Memang sedapppppp.

6 comments:

Gadish Lollipop said...

ishh . sedap nye . .
dh la hri nieh puase .
trgugat plak ble tngk kek tu

rome said...

puasa ???puasa apo ???...
buka makan ya ..

Gadish Lollipop said...

puasa gnti .
qui3

rome said...

ooo..okay ..selamat berbuka ..huuhuh

Gadish Lollipop said...

tnkiu

rome said...

banyak lagi ke ???..