Followers

Thursday, December 2, 2010

Tropicana Twister




Sejak akhir2 nie aku selalu sangat minum Tropicana Twister ...tak tahu kenapa but ...tiba2 jer . Aku rasa sebenarnya aku nak lari dari makan Spaghetti kat Secret Recipe tur . Ye lah kawan aku selalu cakap kalau makan spaghetti tak baik !!!!...baik~ .

Betol jugak apa yang kawan aku cakap sebenarnya ...yelah dari aku membazir kat sana selalu baik simpan duit tur . Tapi baru2 nie aku suka sangat minum air nie ... air Tropicana Twister perasa oren . Memang sedap giler . Kalau korang nak tahu , aku minum dua botol besar setiap air . Banyak tur

Bukan apa , memang dari dulu pun aku selalu minum air mineral atau air masak yang mak aku masak la . Kalau gi luar pon jarang minum air yang bergas nie . Macam Cola . Aku kurang minat . Tapi sejak minum air Tropicana Twister nie . Urm...macam syaitan ...asyik nak minum jer . Pada aku la ..korang aku tak tahu .

Tapi korang boleh la cuma ngan botol kecil dulu . Kalau korang beli yang besar then ..tak minum . Membazir nama tur . Selamat memcuba !!!






Isi kandungan dalam minuman Tropicana Twister . Bacalah sendiri , memang banyak khasiat ya !




Ha ! Nampak tu ...Tamak betol mamat nie ! . Sekali beli 10 botol !!! . Ko nak minum ke ko nak mandi mamat ???



Bukan apa beb ...memang murah ya . Ini aku beli kat Tesco sekarang dia ada promosi ... Kalau korang beli 2 cuma RM11.00 sahaja !!! Murah !!! Kalau korang beli kat PETRONAS STATION dia jual RM 7.30 satu botol !!! . Kat 7-11 dia jual RM7.10 sebotol  . Kalau kat kedai biasa like kedai mamak diaorang jual RM 6.50 sebotol !!! . So, jadilah pengguna bijak .



Tengok tur !!! Cuma RM55.00 untuk sepuluh botol . Tapi promosi ni berakhir sampai 8 dec 2010 . Jadi cepat2 la korang gi serbu TESCO tur . Yang nie aku beli kat TESCO AMPANG . TECSO lain aku tak tahu .



2 comments:

Saya Noury said...

Eh, macam perli aku je tak bagi pi secret recepie?hahahhaha..mmg pun...air tu lah yang aku suh ko belikan aku masa tur..lah..sekarang ko lak ketagih air ni ye?jgn selalu minum...kencing manis nanti..!! LOL..hahhahahahahaha..OM....OM..Om...

rome said...

aku tak perli pon ....btol la apo ko cakap tur...
tapi rasa macam nak g secret jer hari nie ...urm....