Followers

Friday, December 24, 2010

Xchange Gift - Part 4

Igat lagi pasal entry nie ...Ala pasal xchange gift nie ..! Igat ..Bagus ! ...So ..nanty korang boleh tengok apo kawan2 aku dapat ya ....


Dah dapat hadiah nie hari Isnin yang lepas ...memang nak post pon tapi ..Memang banyak giler pic! ..So sekarang aku nak post khas apa yang kawan aku dapat .... Si mamat Eeren ! . Punyer la penat panggil nama dia banyak kali dia buat bodoh jer ...


Ini sebahagian gambar dia ..





 Suka mamat nie dapat hadiah ....dapat apo ya ..??? . Adakah orang di belakang yang bagi ....??? . Biar lah rahsia ...!






                   Cepat la buka hadiah tu Eeren .....!!! Semua orang nak tengok nie ...huuhuhuhuh





                 Hah !!! Dapat bag ......................huuhuuhuhu ! Best la ...boleh isi banyak duit ! hihihhih




Banyak nyer hadiah ko beb !!! Dapat 2 lagi ....Terima kasih la orang yang memberi tu kan ...Berbaloi - baloi !


Lepas nie nak post pasal Minah Perasan Cun...huuhuh...Tungguuuuuuuuuuuuuuu !

2 comments:

NUR HIDAYAH said...

Amboi2...aku ke yg hang dok kata perasan cun tur?hang klo kuaq kan pic aku yg tak senonoh aku tembak hang!!HHAAHHAAH

rome said...

uhuhhuhu...ko ada senapang patah ke ???...ko kerrr???...chantek kerrrrrrrrr???????