Followers

Thursday, December 23, 2010

Tertiba jer....

Oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......................oi..................Oiiiii........................


Korang dengar tak nie.....oi...aku rasa kan ..tertba jer gigi aku sakit la sangat2 ...entah kenapo ..urm...malas nak layan ...

Sekarang  nie keje macam biasa ...cuba nak biasakan  diri ngan keje pagi nie ....Mengantuk la pula ...Hari nie dah set alarm 0545 pagi..tapi...mak aku dah bangun kan aku pukul 0530 pagi ...boleh ????..terima kasih makkkkkkkkkkkkkkkkk.......sayang mak !


                            Sayang mak ....esok bangun kan pukul 0630 pagi ya makkkkkkkkkkk ...

4 comments:

Saya Noury said...

ko suh mak ko bangun kan ko jam 05:45am ke jam 06:30am? bukan ke keja pagi jam 7:00AM..esk jumpo..aku keja pagi gak..park biasa..!! tggu aku..bfast sama.!!

rome said...

eh ! salah ...nty aku betol kan aku punyer blog..! ..tq nonor...ye la...mimpi lagi nie...!

Unknown said...

atok pun cayang mak gak
^_^

rome said...

bagus atuk nie !