Followers

Sunday, December 5, 2010

Cuti

Haaaaaaaaaaa......akhirnya saya dapat jugak cuti , Satu minggu pulak tu . Plan banyak gilar tapi all cancel last minute . Tak per , tak ada rezeki . Hari ini bermula cuti saya selama satu minggu . Hari nie tak buat banyak benda . Igat nak pegi Berjaya Times Square coz nak update bill internet .

So far dah pakai 2 bulan . Bil tak dapat pon . Bulan pertama memang la saya dah bayar . Tapi bulan kedua nie . Apasal bil tak datang . Kang saya pakai duit nie ....habis kang . Saya dapat pesanan inbox dari Digi mengatakan saya layak untuk menikmati potongan diskaun rm 25.00 sebulan untuk internet . Tu yang sibuk nak g sana .

Cuti ingin saya gunakan dengan sepenuh nya ...apo maksud ko nie mamat ...tak ada apo2 . Saje nak spend time ngan si dia ....sapa si dia tu mamat ????? hmmmm ...hmmmrrrmmm ke ???.....sibuk la ko nie !!.

Btw..kepada yang sedang bekerja ...urmmmm..happy working .


                       

                             Nak pegi sini la ...uhuhuuhu...lepak2 kat sini ...oooo...pantai yang indah

No comments: