Followers

Saturday, December 18, 2010

Xchange Gift ...Tomorrow

 Ha...esok isnin kan ???....Mungkin tengahari Department of Front Office akan adakan xchange gift . Ala ..yang ari tu aku cakap aku tak tahu nak beli apa ??..Sebenarnya aku dah beli dah . Hopefully dia suka n boleh gunakan dengan baik . Huhuuhuhuhu..


Wat ever la kan ...Sekarang nie aku nak ceta aku dah beli hadiah . Yang aku rasa berbaloi2 la orang yang dapat tur ! . Macam mana aku punyer pulak ???...Adakah nasib aku macam tahun lepas . Aku bagi punyer la baik @ bagus . Dapat ???? !!!!!!!!! ...urmmmmmmmmm...sampai aku lupo nak bawa balik ! Boleh ???....


Boleh ! Coz memang tak munasabah yang aku dapat . Harap2 esok buka hadiah ...yang berbaloi la orang kata .



Korang nampak pokok Xmas tur ???...Ha..banyak hadiah kan ???...So , esok kita buka semua hadia tur . Korang jangan igat semua tu kotak kosong ! Tolong sikit ya !




             Ha ! Itu dia hadiah anak pak ma'at . Tak tahu la sapo yang bagi . Tak sabar nak buka nie !




             Ops ! Sorry that not mine ! ....Sajer nak bergambar jap ....Tu kawan aku punyer ...Si Kogi !




                    Ya ..ini baru saya punyer ...kecil jer . Apa la kat dalam nie ???....Tak sabar nie ...




      Yang nie mother punyer ...dia kata kalau dia tak nak dia nak bagi kat saya ...huhuuhhuh...tq Mother !




Bergambar dengan Duty Manager Andy Yeo ...hadiah tu dia punyer . Jangan ko nak ambil pula mother..huuhuhu


Okay ...mesty si mamat Eeren dan Nonor ternanty - nanty mana gambar mereka kan ???...Ya lah semalam diaorang posing bagai nak rak tapi gambar tak ada . Aku tak buang ya . Sabar aku buat khas untuk korang ....Tunggu .

2 comments:

NUR HIDAYAH said...

woit..aku nak gambar aku tur..jgn publish dulu...aku nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!! faham tak?hahahahahahh..

rome said...

ko pahal ? .... nk arah2 aku nie ? ada aku kidah ? .. lek la ...ko igat ko chantek ? ...akan aku post dlm 2 ari..eeren 1st..then ko ? tunggu ...