Followers

Friday, December 24, 2010

Koir at my hotel...GREAT !

18-12-2010 ada satu pertunjukan koir  kat hotel aku nie . Tapi memang setiap tahun memang ada . Best giler la . So , aku nie kira bertuah la coz tahun lepas aku dapat tengok . Tahun  nie pon dapat tengok .


Semua yang nyanyi nie memang orang2 tua . Bukan muda2 . Tapi suara diaorang memang sedap didengar .




Ramai orang datang tengok . Memang best la . Tu adalah pokok Xmas kat lobby hotel aku . Memang besar dan cantik . But every year sama jer . Hopefully tahun depan mungkin lain pulak . huuhuh...Kita tengok dan lihat jer .


                                         Dimulakan dengan koir perempuan . Ini baju pertama .




  
Yang nie koir dari bahagian perempuan .  Baju ke-2
Ha tur dia ...lelaki dan perempuan bergabung ...Best ...kalau korang nak tengok n dengar next year datang la kat hotel aku nie ...huuhhuuh...ENJOY !

No comments: