Followers

Sunday, December 12, 2010

LaWaKING

Saya baca satu blog nie ..memang best gila ...so korang baca la ya ...malas aku nak membebel ...


sekadar perkongsian buat asbend2 diluar sana yang igin melakukan sesuatu ....urm..i like !

selamat beramal~


Seorang suami sedang mencari-cari helah untuk membolehkan dia berkahwin lagi.
Antara alasan yang diberikannya:

Suami : Lelaki kawin 3 baru lah sah

Isteri : Kenapa pula?

Suami : Cuba terjemahkan ke dalam Bahasa Inggeris, "satu" is one, "dua" is two, "tiga" isteri (is three). Baru betul dan sah!.

Isteri : Tapi abang kena faham Bahasa Inggeris, terutama tentang "singular" dan "plural".

Suami : Berkenaan apa tu?

Isteri : Satu tu "Singular"; dua atau lebih "Plural".

Suami : Contohnya?

Isteri : One car sebagai singular, two cars sebagai plural. Apa bezanya?

Suami : Ohhh... tambah huruf "s" untuk yang plural.

Isteri : Betul tu. Sama juga la untuk abang.

Suami : Macam mana pula boleh sama?

Isteri : Satu isteri abang MAMPU, jika dua isteri dah jadi plural, maka abang MAMPUS, tambah "s" je,kan?

Lepas daripada tu, si suami tidak pernah lagi berceritakan hasratnya untuk berkahwin lagi .



                                                                      LoVe u Babe !




.....Ceta nie adalah utk pengajaran ...dan ini adalah COPY-PASTE !!! . TQ

14 comments:

Gadish Lollipop said...

OK . AWAK KACAK . ! Hahaha . .
comment yang langsung ta dek kene mngene dgm entry .

rome said...

hahhahha...tq ! ...mmg tak ada kena mengena ...but tq !...huhuhuu

Saya Noury said...

Gadish Lollipop yang comel, mmg comel..!!
anak pak maat apa kena mengena story ko gan pic tu?tak faham!!

rome said...

nonor : sajer tak blh ker ~ ...sabar ya nonor ..nty aku ltk pic ko ngan aku ...blh ????...huuhuhu

Gadish Lollipop said...

hek3 . yes2 . saya disini juda tidak faham . apa kena mengena entry itu dengan gambar itu . ? ada sesiapa yang boleh terangkan ? gagaga (ayat ta bleh bla)

rome said...

sori yaya....sajer nak ltk pic dia ....nty letak pic awak yg cute tu ya ...huuhuhu

Gadish Lollipop said...

haha . okek2

rome said...

then ...dua org gigi besi bergabung..urm...hebat !!!..tak2...cantik !!!..huuhuhu

Phatchanon Chongjaroensuk said...

eh, pak ma'at, ko blom kawin dah ade cite2 nak kawin 3? takpe, ko ade kuota 4 kan???

rome said...

ko panggil bapa aku buat apo ???...panggil anak pak maat sudah !...
ko aku nak kawin 4 kot..byk duit aku ...ko bg aku duit ya !

Gadish Lollipop said...

@rome:yes . semestinya cantik+hebat bila 2 org gigi besi bergabung . masing2 tayang gigi .haha

rome said...

hah !.. tau tak per..huuhuhu...baget cun + hensem !

Gadish Lollipop said...

hahaha . .

Gadish Lollipop said...

u . jom join contest nieh
:)
http://warnawarniwawa.blogspot.com/2010/12/contest-saat-pertama-bersama-si-cinta.html